Ana Sayfa

20 Aralık 2011 Salı

Ralph Lauren's Animated Greeting Cards

Yılbaşının yaklaşmasıyla, dünyaca ünlü markalar farklı uygulamalarla karşımıza çıkmaya devam ediyor!..

Globalleşen ve herşeyin hızlı bir şekilde tüketildiği günümüzde, artık markalar ne kadar yüksek segmente hitap ederlerse etsinler, marka bilinirliklerinin artması için farklı yöntemlere başvurmaya devam etmekteler.Özellikle moda dünyası kapsamında,aynı anda bir çok ürün çeşitinin birlikte görülmesi ve farklı kampanyalarla satış fiyatının düşürüldüğü, internet üzerinden  alışveriş yüzdeleri, gün geçtikçe artmakta.Bunun en son ve yaratıcı örnekleri olarakta, yılbaşının da yaklaşması sebebiyle, sanal tebrik kartlarını görmekteyiz.Yılbaşı ya da diğer özel günler için hazırlanan tebrik kartları, marka farkındalığının arttırılması ve daha geniş kitleler ile iletişim içine girebilmek için firmalar tarafından  farlılık yaratmak adına, sıkça başvurulan bir yöntem.

Bir Ralph Lauren markası olan Rugby, bu uygulamanın satışlar üzerinde bir etki yaratıp yaratmadığını araştırmak amacıyla,online olan kullanabilen kişiye özel tatil kartları geliştirmiş.Bu görsel kartlarda, sizin seçtiğiniz selamlama harfleri eşliğinde, modeller çeşitli animasyonlu görüntülerle yürüyorlar.Her bir modelinin alt kısmında, giydiği kıyafet modellerinin yazılı olduğu görsellerde, arzu ettiğiniz kıyafetin üstüne çift tıklayarak anında alışveriş sepetinize atma imkanınız bulunmakta.
Online katalogu bir tebrik kartı haline dönüştüren Rugby bu uygulamasıyla, müşterilerinin, tatil öncesindeki yoğun dönemde, alışverişlerini daha kolay, yaratıcı ve eğlenceli yapmalarını amaçlıyor.Eğer sizde sevdiklerinize hediye ararken güzel vakit geçirmek ve böylesine görselliği zengin bir hediye vermek istiyorsanız, www.rugby.com adresini ziyaret etmenizi öneriyorum..
Yazı; Selin Çetinkaya
Kaynak; tıktık!
By now, we know that online greeting cards can be a way to spread brand awareness among networks of friends, but can they be used to drive sales as well?
Ralph Lauren is about to find out. For the holidays, the clothing company’s Rugby line has developed customizable — and shoppable — holiday ecards. in the style of its online catalog. The virtual cards show models walking in and out of animated thumbnail images while holding block letters that spell out a greeting of your choice. The names and prices of the goods they are wearing are listed underneath. Two clicks later and you’ve added one of those items to your shopping bag.


“We wanted a creative way to engage our customers and drive traffic for the holidays through ecommerce, so we created the Rugby MYO Holiday Card,” David Lauren, SVP of advertising, marketing and corporate communications, wrote in an email to Mashable. “This is a fun and innovative way to simultaneously introduce friends to Rugby and share custom messages for the holiday season.”
The cards hit just the right note: They’re visually interesting enough for friends to share, and show enough product to get recipients to continue exploring the rest of the catalog. 
Source; click!


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...