Ana Sayfa

21 Ocak 2012 Cumartesi

Good Girl Gone Bad ; Rihanna&Armani

Moda dünyasında marka ile beklentileri boşa çıkarmayan ünlü isimlerin birlikteliği tüm hızıyla devam ediyor!.. 


Çıktığı ilk günden bu yana popülerliği artan Rihanna’ nın müziksektöründeki başarısı elbette ki tartışmasız. Çok küçük yaşlarda ünlü müzik direktörü Jay Z tarafından keşfedilen Barbodoslu şarkıcı yıllar geçtikçe seksepalitesini arttırdı ve belki de o zamanlarda da içinde bulunan asi ruhunu daha fazla gözler önüne sermeye başladı. İnsanların müziğine, fiziğine ve yaptıklarına olan ilgisinin artışıyla, ünlü markalar da Rihanna’nın peşinden koşmaya başladı.
Düzgün fiziği ve güzelliği ile de hepimizin hayranlık duyduğu şarkıcı, Nike, Clinique,  Procter & Gamble, Gucci ve Nivea gibi markalarda çeşitli konularda işbirlikleri ve sponsorluk anlaşmaları yaparak, imajının kalitesini arttırmış oldu. Son olarak geçtiğimiz sene Eylül ayında Armani ile beraber çalışarak markanın 2011 sonbahar/kış koleksiyonunun yüzü Megan Fox’u tahtından etti. Armani’ nin iç çamaşır ve jeanlerinin kampanya yüzü olan ve kendi adına kapsül bir koleksiyon da oluşturan Rihanna, tasarladığı siyah deri ceketi, leopar desenli çantası, dantel iç çamaşırları ve tişört ile jeanden oluşan koleksiyonuyla büyük ilgi gördü.

Bu ortalıktan epeyli memnun kalan Armani, bu sene de Rihanna ile beraber yürüttüğü çalışmalarına devam etme kararı aldı. Reklam çekimleri için dar Armani kot ve kısa bluz giyerek bir yandan markanın Armani Jeans koleksiyonunu, bir yandan da kendi adına oluşturulmuş Emporio Armani iç çamaşır koleksiyonlarını tanıttı.
Ünlü fotoğrafçılar Mert Alaş ve Marcus Piggott tarafından Dublin’ de siyah beyaz olarak çekilen reklam fotoğraflarında, Rihanna’nın son dönemdeki kliplerinde de hakim olan seksapel ve provakatif hava doğal bir biçimde ortaya çıkartılmış. Son olarak sarışın ve kısa saçlarıyla gördüğümüz şarkıcı, bu kampanyada kahküllü, orta boydaki koyu renk saçlarıyla karşımıza çıkıyor ki, fotoğraflardaki masum ifade de bizce buradan geliyor.
Kaynak; tıktık!







The cooperations between celebrities and fashion brands continues in fullswing!


From the first day that Rihanna came to our lives, her popularity is growing steadily by her albums, hot songs and also her appearance of course. Barbadian singer discovered by famous musıc director Jay Z when she was young and that changed her life forever. Over the years she became sexier and started to show her rebel soul to us.

Rihanna who all of us admire her in every way, started to take attention of worldwide brands. She cooperated with  the brands like Nike, Clinique,  Procter & Gamble, Gucci and Nivea and therefore she increased the quality of her image. She made deal with Armani last September and became brand’s new face which was with Megan Fox for earlier campaign. Rihanna who was taken photographs for 2011 Armani autumn/winter collection for its lingerie and jean lines, she had also prepared her capsule collection including black leather jacket, leopard bag, lace lingerie, tshirt and jean.

Armani had satisfied with this partnership and decided to continue working with Rihanna fort his year too. This season she presents Armani Jeans Collection and Emporio Armani Lingerie Collection.

The black-white photos which were taken by famous photographers Mert Alas and Marcus Piggott in Dublin, have the same, sexy and provakative mood with Rihanna’s latest videos. Lately we’ve seen her blonde and short hairs, but for this campaign, the brand wanted to show her innocent and natural side that’s why we see her with her fringe and dark haired .

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...