Moda sektöründeki on sekiz yıldan sonra Calvin Klein, farklı bir sektöre el atarak, “ CK One Color Cosmetics “ adlı kozmetik koleksiyonunu sunmaya hazırlanıyor!
Daha önce Sephora için hazırladığı minik kozmetik line’ı ile böyle bir çalışma içine gireceğinin sinyallerini veren marka, Coty Prestige ile bir araya gelerek; kendinden emin, otantik ve cool bir havanın hakim olduğu, 130 parçalık bir koleksiyon hazırladı.
Look Real( gerçek görün ), Add Intensity ( güç ekle) ve Define Yourself ( kendini tanımla ) olmak üzere üç ayrı bölümden oluşan unisex koleksiyon; far, allık, fondoten, pudra, maskara, lipstick ve serum gibi ürünlerin farklı renk ve çeşitlerinden oluşuyor. Koleksiyon ürünlerinin 13$’dan başlayan fiyatlarla satılacağını belirten markanın pazarlama müdürü Thomas Burkhardt, piyasadaki, satın alınabilir tasarımcı kozmetiği alanındaki boşluğu fırsata çevirdiklerini belirtmekten çekinmiyor.
Markanın, ürünlerde uyguladığı tasarım teması ile paralel doğrultuda hazırlandığı reklam kampanyası da oldukça dikkat çekici. Farklı görünüşe sahip erkek ve kadınların doğal güzelliklerinin ortaya çıkarılmak istendiği reklam kampanyası, Calvin Klein tüketicilerinin bireyselliklerine önem vermelerinin gerekliliğini öngörüyor. David Sİms tarafından çekilen reklam kampanyasında Lara Stone, Ruby Aldridge, Abbey Lee Kershaw ve Herieth Paul gibi ünlü modeller yer alıyor. CK One isimli parfümünde olduğu gibi piyasaya sürdüğü yeni kozmetik koleksiyonu ile marka takipçilerinle yine canlı, enerjik ve modern bir şekilde iletişime geçiyor.
Makyaj ile farklılaşma ya da dramtikleşmenin yerine, doğal malzemeler kullanarak gerçek güzelliği ortaya çıkarmayı amaçlayan markanın verdiği bu mesaj onu, diğer kozmetik markalarından ayıran en önemli özellik olmuş.Mart ayı itibariyle Amerika’daki mağazalara limited edition şeklinde dağıtılacak olan koleksiyonu, 2012 Eylül ayı ile birlikte, tüm Calvin Klein mağazalarında bulmamız mümkün olacak.
Kaynak; tıktık!
After 18 years in business, CK One is ready to graduate to the next level: makeup.The edgy Calvin Klein offshoot is partnering up with Coty Prestige to launch a 130-unit color cosmetics line, which is slated to hit Ulta counters exclusively in April,Women's Wear Daily reports.
With prices starting an affordable $13, the "unisex" range will be accompanied by a David Sims -lensed campaign starring Lara Stone, Ruby Aldridge, Abbey Lee Kershaw, Herieth Paul, and a gaggle of other male and female lookers.
"We felt we could fill a white space of opportunity in the market: affordable designer cosmetics,” Thomas Burkhardt, vice president of marketing for Calvin Klein Fragrances, tells WWD. “And we believe the price positioning will also make us alluring to retailers.
"Every other cosmetics brand seems to be about transforming an individual. CK One color offers a simplified approach to beauty that embraces individualism and defies stereotypes. With boundary-pushing edginess and individuality in its DNA, the CK One color vision of beauty begins with revealing your authentic, real beauty and never hiding it. CK One color is not about transformation or dramatization. It’s about looking real, defining yourself and adding intensity.”
To that end, products will include a Look Real range of concealers and foundations; Add Intensity's assortment of colorful shadows, lipsticks, and glosses; a Define Yourself collection of sculpting tools like blush, bronzer, and mascara; and multitasking products like serum/primer/base hybrid 3-in-1 Face Makeup.
The distrubition of the collection will be in September 2012, around the world!..
Source; click!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder