Ana Sayfa

9 Mart 2012 Cuma

Luxury Fragrance Campaign of Stella McCartney

Stella McCartney, Londra’daki Selfridges adlı mağaza ile birlikte, yeni parfümü L.I.L.Y. için interkatif bir kampanya hazırladı!

Bugüne kadar farklı moda haftalarında koleksiyonlarını sevenlerine sunan Stella McCartney, kendisi gibi tüm lüks ve moda dünyasında ikonlaşmış markalar gibi yüzünü sosyal medyaya döndü ve yepyeni bir kampanyayla karşımıza çıktı. Emmett Shine ve Dan Kenger önderliğinde, New York merkezli Gin Lane Media tarafından hazırlanan kampanya, lüks tüketime hitap eden  markanın neredeyse son on yıldır piyasaya sürdüğü ilk parfüm olma niteliği taşıyor. 



Gin Lane’in kampanya kapsamında ortaya koyduğu etkili fikirler sayesinde, sosyal medya ve dijital dünyada bir farklılık yaratmayı başaran Stella McCArtney,Helmut Lang ve Adidas gibi büyük markalarla çalışan Gin Lane Media’ nın bugüne kadar marka partnerleri ile, en iyi teknolojiyi kullanarak uzun dönemli birliktelerinde alternatif iş çözümleri yarattığını göz önünde bulundurursak, bu ortaklıktan çıkacak fikirlerin de yeni ve yaratıcı olması bekleniyor.

Estetik duruşuyla dikkat çeken tasarım parfüm L.I.L.Y, kadınlar ve erkekler için  değişik form ve hislerle yaratılmış. Her zaman moda dünyasında yapılmayanı yapan ve ileri görüşlü marka imajını devam ettiren Stella McCartney, sadık müşterilerinle iletişim kurmak için yeni yollar aramakta.

Mağaza içinde insanların deneyimlediği iyi ve kötü anıların, satışlara doğrudan bir etkisi olduğunu düşünen marka bu sebeple, 26 Ocak günü Selfridges’te yapacağı parfüm tanıtımında, vitrine koyacağı kameralar ile interaktif bir ortam yaratmayı  planlıyor.



Parfüm için çekilen videonun backstage görüntülerinin de yayınlanacağı kamera ile mağazanın özel alanı ile dışardan yürüyen insanları biraraya getiren  marka, parfüm satışını ise sadece www.stellamccartney.com sitesi üzerinden online yapacak.

Ayrıca İngiltere’deki kullanıcılara özel  hazırlanan aplikasyon sayesinde kullanıcılara, markanın koleksiyonlarını Instagram, Twitter  ve Facebook üzerinden paylaşıp, mail yollama şansı tanıyan markanın bu uygulamasını incelemenizi tavsiye ederim.



Stella McCartney launched an interactive campaign for her newest perfume L.I.L.Y. with Selfridges department store in London.

This high-profile campaign was created by New York-based Gin Lane and led by Emmett Shine and Dan Kenger, who were handpicked for the unique project that introduced the world to the first fragrance from the iconic luxury house in almost a decade.“From start to finish, Gin Lane has put into effect ideas that will be landmarks in social media and digital aspects for this industry,” says president Emmett Shine. This team of creative technologists, who work out of an airy, loft studio on Bowery, have conceptualized, developed and managed the launch that took place at Selfridges.

Stella McCartney’s fragrance L.I.L.Y has a sensibility of aesthetic, design and mood. There is a whimsical, feminine side, and there is a bold, masculine with a more “explosive” component. You can buy it online at StellaMcCartney.com, by the way. It’s gorgeous!



When visitors passed in front of the cameras, the motion triggered a switch from pre-set video content to beautiful, exclusive behind-the-scenes video of Malgosia Bela during the campaign shoot. It’s very cool and a mixture of private (Selfridges) and public (the sidewalk). Selfridges placed two large 85” TV’s  in the windows, featuring HD videos that contain a top layer, gently removed to reveal the bottom layer video–all based on passerby movement and motion, creating a unique interactive art installation. Based on distance and motion along with the use of state-of-the-art gesture technology, users controlled the interplay between the two video monitors from Oxford Street.

This augmented reality experience was created with partner Aurasma. To ensure shoppers without smartphones are able to utilize the app’s advantages, three iPads were available in-store, also equipped with the augmented reality experience. Stella McCartney also created a full, fun smart-phone app so that users in the U.K., but not in London, can be a part of the campaign. Users can watch the behind the scenes video, and swipe their fingers across the screen to reveal an abstract L.I.L.Y inspired video shot by the artist Dan Tobin Smith.

Source; click!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...