Ana Sayfa

30 Ekim 2011 Pazar

Moschino Cheap and Chic S/S 2012 - Backstage Event

Milan Fashion Week’te Spring/Summer 2012 Cheap and Chic koleksiyonunu sunan Moschino,daha önce görmediğimiz tarzda bir backstage yarattı ve ortaya bu renkli görüntüler çıktı.




Koleksiyon ilhamını meyve ve sebzelerden alan Moschino,backstage’inde bir market street kurarak burada koleksiyonunda kullandığı “beauty food”ları davetlilere sundu.





Deneyimsel pazarlamayı farklı bir şekilde uygulayan marka; hem konuklarını koleksiyonun ana temasının canlı ve enerjik havasıyla bütünleştirmiş, hem de diğer markalardan farklı bir şey yaparak Milan Fashion Week’te öne çıkmış oldu


Moschino Cheap and Chic SS 2012 and the market street, this show was totally colorful and funny, lovely dresses with fruits and flowers prints, coat and hat whit a vegetable inspiration.
Moschino’s this  experience marketing strategy helped them to be the most attractive show in Milan Fashion Week 2011 and also they unified their guests with energy and impulse which were the main themes of their collection.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...