Ana Sayfa

28 Aralık 2011 Çarşamba

Karl Lagerfeld For Net A Porter

Dünyanın en lüks ve popüler sitesi Net-A-Porter, Karl Lagerfeld’in koleksiyonunu gururla sunuyor:)


Net-A-Porter, hepimizin bayıldığı Karl Lagerfeld’ in tasarımlarını, satın alınabilir fiyatlarla bize sunmaya hazırlanıyor. Birçok farklı ve çok yönlü cep telefonu aplikasyonu  ve online yarışmalarla ulaşabileceğimiz bu koleksiyon, Net-A-Porter işbirliğinde eğlenceli bir şekilde pazarlanmakta.

Aplikasyon,tüketicilerin ilgisini çekmeye yönelik hazırlanmış dört adımdan oluşmakta. İlk iki uygulama ile yarışmacılar ya bir Karl ürüne ya da Net-A-Porter’dan 1000$ lık bir krediye sahip olma şansı elde ediyorlar. Online perakende sitesi Net-A-Porter  bu uygulamayı, kendi facebook sayfası, web sitesi ve youtube kanallarıyla tüm dünyaya yaymayı amaçlıyor.

Karl Lagerfeld’ in 25 Ocak 2012’ de satışa sunulacak koleksiyonun tek yetkili distribütörü Net-A-Porter’ ın hazırladığu bu aplikasyonlar ayrıca, sağladığı Aurasma technology sayesinde kullanıcılarına Lagerfeld’ in site için çekilen videosunu kendi cep telefonlarından izleyebilme imkanı da tanımakta.



Lagerfeld’ in tavan yapmış egosunu unuttuğunu sakın düşünmeyinJ. Telefonunuzla çektiğiniz fotoğrafınızla,  bu aplikasyon sayesinde Karl Lagerfeld gibi görünebileceksiniz. Lagerfeld dendiğinde ilk akla gelen, beyaz saç, siyah gözlük ve yaka üçlüsünü fotoğrafınıza entegre eden “Karl Kult” aplikasyonu ile “Karlify” görümünüzü Net-A-Porter sitesine sunmanız da pek mümkün. 25 Ocak’ta koleksiyonun satışa sunulmasıyla beraber ünlü tasarımcı en beğendiği fotoğrafı seçecek ve koleksiyondan bir parçayı kazanana hediye edecek.

Şimdi sizleri sitenin hazırladığı video ile başbaşa bırakarak, geri sayımı hep beraber takip etmeye davet ediyorum:)



Online retailer Net-A-Porter is rolling out all the stops to help increase awareness of the upcoming Karl by Karl Lagerfeld collection, including a multi-faceted mobile application that brings together gaming, insider access, Aurasma technology and a social contest.
The app has four different components to engage consumers, two of which feature a contest between mobile users for a chance to win a Karl product or a $1,000 credit to Net-A-Porter. The online retailer is using its Facebook page, Web site and YouTube channel to help spread the word about the app and prizes.

“A campaign is always more successful when a brand can organically cross-promote on as many platforms as possible,” said Ali Feinstein, digital strategist at Gin Lane Media, New York. “Net-A-Porter has a bunch of different strong promotional pushes going on between the app’s homepage takeover, a mobile gaming app, a UGC photo contest, and a strong posting strategy on Facebook and Twitter.
“People are already talking about Karl’s new collection and Net-A-Porter is actively leveraging this by building and encouraging conversation tools of their own,” she said.
Ms. Feinstein is not affiliated with Net-A-Porter, but agreed to comment as a third-party expert.

Net-A-Porter declined to comment for this article.

The Find Karl app is separated into four sections by a rotating cube that acts at the app’s homepage.
Mobile users can choose from the gaming feature, a sneak-peek screen, an Aurasma technology scanner and a picture-taking aspect.
The game involves tilting the iPhone device to move a marble along a game board with the objective of rolling over and erasing all the Karl heads on the screen.
Players can see the list of high-scores on the Net-A-Porter Web site and submit their own through the app.The ultimate high score as of Jan. 24 will receive a $1,000 Net-A-Porter gift card.

Net-A-Porter’s sneak-peek page on the app features four full-screen looks from the Karl collection that consumers can view. Underneath each picture is a reminder that the collection will be available Jan. 25.
The app also features an Aurasma technology scanner that allows mobile users to scan icon pictures of the designer on the retailer’s Web site to watch the Karl Lagerfeld captured video from Net-A-Porter on their mobile devices.
Net-A-Porter has not revealed if the icons will be found in out-of-home or print ads in the upcoming weeks.
Additionally, Karl app users can use their iPhones to take a picture of themselves or choose a picture from their existing photo library and “Karlify” it.This involves dragging white hair, sunglasses and a collar onto their picture to make themselves look like Mr. Lagerfeld.The pictures can be submitted through the app to the “Karl Kult” on the Net-A-Porter Web site..Mr. Lagerfeld will be choosing his favorite picture Jan. 25 and the winner will receive a piece from the Karl collection.
Source; click!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...