Fast Fashion markalarından Forever 21, Space 150 dijital ajansın katkılarıyla Vienna halkını dünyadaki ilk holografik moda showuyla şaşırttı!
Halkın en çok rağbet ettiği mağazanın açılışını kutlamak amacıyla,Vienna’nın ünlü meydanlarından Volksgarten’de gerçekleşen showda davetliler ve müşteriler,holografik mankenlerle gerçekleşen defilede son trendleri görme fırsatı elde ettiler.
Forever 21 markasının pazarlama müdürü Linda Chang,müşterilerinin her zaman bir adım ötesini,neyin trend olucağını bilmek istediklerini talep ettiklerini,onların da müşterilerini şaşırtmak ve Forever 21 markası ile ilgili heyecan duydurtmak amacıyla bu yönteme başvurduklarını söylüyor.
Videonun nasıl yapıldığını öğrenmek için ise Space 150 ajansının açıklamalarına bakalım;”Önce, canlı model olmaksızın yani holografik modelleri Forever 21 markasının yeni koleksiyonuyla beraber podyumda yürüttük.Sonra bu modeller yarattığımız yıldız yağmurları arasında gözden kayboldular ve görünmez alttan ışıklandırmalı merdivenlere atladılar.”
Space 150’nin kurucusu ve CEO’su Billy Jurewicz ise Forever 21’in fast hatta onların deyimiyle “dakik” fashionda lider olduklarını,müşterilerinin taleplerini anında karşılamak ve koleksiyonlarını daha güçlü kılabilmek için bu holografik showu normal bir defile ile aynı bütçeyle fakat çok daha dikkat çekici olması amacıyla gerçekleştirdiklerini söylemekte.
Forever 21’in dijital ortamdaki marka pazarlaması Haziran 2010’da Time Square’deki ,markanın interaktif billboard çalışmasıyla başladı.Space 150 ajansıyla işbirliğinden sonra ise board ekranındaki modeller, o esnada mağazanın dışındaki müşterilerin fotoğrafını çekip içinden istediklerini seçip onları mağaza poşeti içine girmiş haliyle görüntüleyerek,markayı potansiyel müşteri ile sempatik bir biçimde etkileşim içine soktu ve böylece board Virgin billboard’un ikonik sitesinde de yer aldı.
Aşağıda görüceğiniz video ise Vienna prömiyeri daha sonra yapılan Londra,Belçika ve New York holografik moda showlarının ilki olma niteliğini taşımakta.
Forever 21, the global fast fashion leader, wowed crowds in Vienna, Austria today with the first of eight holographic fashion shows around the world, conceived and produced with the help of space150. The show, held in a special venue at Volksgarten, Vienna, Austria, to celebrate the opening of the flagship Vienna retail store, gave invited fans and customers the chance to see breaking fashion trends in a runway show comprised entirely of holographic models.
“Our customers are always searching for the next big thing, or fashion trends before they happen,” says Linda Chang, senior marketing manager, Forever 21. “We love that about them, so we are always thinking about how to surprise them, show them things they’ve never seen before and give them new exciting ways to get involved with Forever 21.”
Conceived by digital agency, space150, the show features a runway first: no live models. Holographic models, wearing designs from Forever 21’s new line, walk the runway, disappear into starbursts and climb invisible staircases that light up underfoot. The Vienna premiere is the first of eight events including upcoming holographic runway shows in London, Belgium and New York.
“Forever 21 is a phenomenon,” says space150 founder and CEO Billy Jurewicz, “They’re a leader in bringing accessible, up-to-the-minute fashion to customers everywhere. We designed these holographic shows as a more advanced way to premiere a new line that is more controllable, less hassle and has much greater impact for the same price as a traditional runway event.”
Forever 21’s program of digital brand entertainment began in June 2010 with the introduction of an interactive Forever 21 billboard in Times Square, New York. Also conceived in partnership with space150, the board located on the site of the iconic Virgin billboard, features giant onscreen models interacting in real time with customers on the streets outside the store. Models snap Polaroids of the crowd in real time or pick people up and drop them into a store shopping bag.
“Our whole approach at space150 is about destroying convention to create demand,” adds Jurewicz. “We’re not saying the traditional runway show has seen its end, but this technology and concept really rethinks the idea of what a runway can now do.”
English version source:click
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder