Ana Sayfa

10 Kasım 2011 Perşembe

Versace for H&M 2011

H&M’in bugüne kadar farklı hedef kitlelerine ulaşmak ve dünyaca ünlü markaları uygun fiyatlarla bu hedef kitlelerle buluşturabilmek için birçok işbirliğine gittiğini hepimiz biliyoruz.Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garçons, Jimmy Choo ve Lanvin’den sonra tercihini Versace’den yana kullanan H&M bu işbirliğinle ilk defa yastık ve yatak örtüsü gibi ev tekstili ürünlerini de piyasaya sunmaya hazırlanıyor.






Versace'nin kreatif direktörü tarafından özel materyaller kullanılarak tasarlanan ürünler,markayla özdeşleşmiş olan deri ,baskı ve renkli desenleri ile dikkatimizi çekiyor.




Versace, her anlamda büyüleyici olan bir marka. 1978’te, klasik temalardan tamamı mükemmel bir tasarım gözüyle yaratılmış provakatif stiller oluşturarak cesur elbiseleri ve vahşi ikonlarıyla devrim yaratan modanın sahibi Gianni Versace tarafından kurulmuştur. 1997 yılından bu yana, Donatella Versace, kreatif direktör olarak Versace’nin işini devam ettirmekte ve bugün lüksün anlamını temsil edenler arasında en önde gelenlerden biri olarak markayı dünya modasına yayıyor. İmzasını taşıyan tasarımlarıyla dünya çapında ünlü olan Donatella Versace, Versace modaevinin temsil ettiği her şeyin bir örneğidir.




Bütün dünyada 17 Kasım’da online mağazayla beraber 300’e yakın mağazada satışa sunulucak olan koleksiyonunun defilesi dün akşam New York’ta büyük bir parti eşliğinde gerçekleşti.Birçok dünyaca ünlü oyuncu,şarkıcı,blogger,modacının katıldığı afterparty’de uzun zamandan beri görmediğimiz Prince de konser verdi.Böylece Versace’nin arşivinden çıkardığı klasik modelleri modernize ettiği koleksiyonunun tanıtımının “entertainment” kısmı da beslenmiş oldu.


Son olarak H&M, bu kadar şaşalı partiler showroom, lansmanlarının yanında bir de bunlardan pek haberdar olmayan vaktini daha çok kalabalık avm ya da alışveriş caddelerinde geçiren hedef kitlesi için,kampanyasını billboard ve Versace'nin klasik desenli dev torbasıyla da tanıtmayı ihmal etmedi.










We all know that until today H&M has cooperated with so many luxury brands for reaching different types of customers and selling those magnificent apparels lower prices.After Karl Lagerfeld,Stella McCartney,Comme des Garcons,Jimmy Choo and Lanvin,H&M chose Versace and has prepared for the represention of male,female collections and for the first time house textile products.
Donatella Versace, the creative director of Versace, designed the products with special materials and leather,stamp and colorful patterns which were known to be a symbol of the brand.
Versace ,the fabalous brand, was founded by Gianni Versace  in 1978 who created the perfect collection and provative styles with classic themes.Since 1997 Donatella Versace has running the business as a creative director and she became a icon who represents the meaning of luxury.
The collection, which will hit stores on November 17 ,presented las night with the runway and afterpart.There were lots of famous bloggers,actress ve designers but surprice Prince was there too! and he gave a concert.Consequently the entertainment part of that luxury and brilliant marketing plan was completed.









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...