Moda dünyasındaki ezeli rekabet gün geçtikçe firmaları farklı yöntemler uygulamaya yönlendiriyor. Marka değerine sahip firmaların, kemikleşmiş hedef kitlelerini memnun edebilmek için var olan ürünlerinin kalitelerini korumaya çalışırken, daha geniş ve farklı insanlara hitap etmek amacıyla, daha önce faaliyet göstermedikleri alanlara girmeye başladıklarını görmekteyiz.
İnsanların, çocuk ve bebek giyimine olan talebinin giderek arttırdığını fark eden firmalar, bu yöndeki ihtiyacı karşılayabilmek amacıyla, çocuk ve bebek giyimi üretimine başladılar. Bir yandan yarattıkları ürünlerin satılacağından, bu yüksek talep sebebiyle emin olan firmalar, diğer yandan da mağazalarının kısıtlı metrekaresinden, bu line lar için ayıracakları bölüm sebebiyle zararda olduklarını düşünmekteler.
Genelde yüksek segmente mensup markaların oluşturdukları çocuk ve bebek giyim line larının, ebevynlerin kaliteli markalara olan düşkünleri sebebiyle, markalar açısından oldukça pozitif bir etki yaratacağını düşünmekteyim.
Bu pozitif etkiyi kullanan firmalardan son olarak Lacoste’u görmekteyiz.Lacoste’ un ikon haline gelen timsahı, bu kez pike dokulu yumuşak polosuyla bebekleri sarmaya geliyor.Çocuk koleksiyonunda ilk defa yer alan yeni doğan serisinde kızlar için uçuk pembe renginde polo ve bebek şortu takımı ile erkekler için ise , saks mavisi polo ve beyaz kısa jarse pantolon yer alıyor. Lacoste’ un tarihinde ilk defa piyasaya sürdüğü, yeni doğan koleksiyonu; doğduğu ilk günden itibaren stil sahibi olmaya aday olan bebeklerin gardırobuna yer almaya hazırlanıyor.
Koleksiyon için özel hazırlanan kutularda sunulan minik kıyafetlere peluş Lacoste timsah oyuncak eşlik ediyor. Bu özel sunumu sayesinde ve markanın tarihinde ilk olma özelliği ile ortaya çıkan ürünler, baby showerlar için de ideal bir hediye seçeneği oluşturuyor.
Bakalım bundan sonraki çocuk-bebek koleksiyonu hangi markadan gelecek :)?
The companies have to apply diverse methods because of the competiton in fashion world. Brands which were known as a luxury , started to enter different markets to reach wide target groups while maintaining same quality for their ossified customers.
People started to request some good qualified products for their children, and the companies realized this upcoming trend so they have been working on this project for a while.This trend has some advantages and disadvantages of course; products can be sold easily because of the demand but the brands must seperate sections for this new collections in their limited-area stores.
Generally, kids and babies collections are designed by luxury brands. People who got used to use qualified products for themselves, wanted to buy these kind of things for their children too and I think this process incures very good results for the companies and also for the sector.
Lastly, we’ve seen Lacoste which entered this market.The crocodil, an icon of the brand, is coming for holding babies with its soft textured pique polo. The collection includes pale pink colored polo and baby shorts combin for the girls, and saxon blue polo and white short jersey pants for the boys.
The new- born collection which was launced for the first time by Lacoste, is ready for enter into stylish babies closet.
Lacoste’s plush crocodile toys accompany with this tiny outfits in the boxes which were specially prepared for this collection.The products that are the first to feature brand’s history, are very good and cute presents also for baby showers .
Let’s wait and see what is the next child-doll collection coming from the brand :)?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder