Her sene dünyaca ünlü farklı marka ve tasarımcılarla biraraya gelerek, sınırlı sayıda üretilen koleksiyonlar hazırlayan marka bu yolla hem müşterilerine dünyaca ünlü markaların tasarımlarını daha ulaşılabilir fiyatlardan satın alabilmelerini , hem de söz konusu olan markaların hali hazırdaki hedef kitlelerine daha kolay yoldan ulaşmalarını sağlıyor.
Şimdilerde, ünlü futbolcu David Beckham ile yaptığı ortaklıkla karşımıza çıkan H&M, işbirlik yapısında ilk kez bir tasarımcıyla uzun dönem için anlaşma yaptı.Bu uzun dönemli ortaklığın şüphesiz ki iki taraf içinde olumlu sonuçları var. Beckham H&M için hazırladığı koleksiyon ile, uzun zamandır merakla beklenen kendi adını taşıyan Bodywear koleksiyonunu hem üretme, hem de lojistik tarafında bence dünya devlerinden olan H&M’in, dünya genelinde 40 ülkedeki 1800 mağazasında satışa sunma olanağı sağlamış olucak.
H&M mağazalarında mevsimsel olarak sergilenmesine karar verilen koleksiyon, her zaman mağazada olmaması ile de talebini kendi kendine yaratacak bir pazarlama stratejisi üzerine oturtulmuş. Çıkış koleksiyonunda ise slip, boxer, atlet, tshirt ve pijamalardan oluşan dokuz giyim modeli sunuluyor ve sevgililer gününe özel seçenekler de bulunuyor.
Takım çalışmasının hayatının vazgeçilmez bir parçası olduğunu söyleyen ünlü futbolcu, kendi ekibiyle beraber bu koleksiyonu hazırlarken hem, kendisinin kullanabileceği kadar rahat ve tarz hem de, ürünlere ismini verebilecek kadar koleksiyonuna güvendiğini söylüyor.
Sevgililer Günü sebebiyle 2 Şubat’ ta satışa sunulacak olan koleksiyon için H&M’ in baş tasarımcısı, ürünlerin kaliteli ve dayanıklı olması için 18 aydır araştırma ve geliştirme ekiplerinle beraber çalıştıklarını ve 21. Yüzyılda erkek iç giyiminde yeni standartlar koymayı amaçladıklarını belirtiyor.
Beckham şimdiye kadar birçok kez iç çamaşırlarıyla dünyaca ünlü farklı dergilere poz vermiş olsa da, kendi ismini taşıyan tasarımlarını ilk kez görücüye çıkarıyor ve ürünlerin Beckham’lı görselleri kuşkusuz ki önceki H&M tasarımcı işbirlikleri koleksiyonlarından çok daha fazla olumlu tepki alıcağı benziyor.
Tüm dünyada moda ve kaliteyi en iyi fiyatla, en hızlı bir şekilde moda tutkunlarına sunan H&M’ in Beckham’lı görselleri kuşkusuz ki, önceki H&M tasarımcı işbirlikleri koleksiyonlarından çok daha fazla olumlu tepki alacağa benziyor!
David Beckham has unveiled his new bodywear collection for the first time and has unsurprisingly stayed close to home when picking a model for his debut H&M collection. Sporting the collection's vests and briefs, the footballer showcases his first independent foray into design - from the collection which also features T-shirts, pyjamas and long johns.
"Working with a team has always been a key part of my life and I found that to be the same when developing this range," Beckham said. "Collectively with my design team we spent time working on the feel, fit and style to ensure the product is not only something I would wear but one which I would be proud to put my name to. I always want to challenge myself and this was such a rewarding experience for me. I'm very happy with the end result and I hope H&M's male customers will be as excited as I am."
The collection, which goes on sale on February 2 in time for Valentine's Day, is H&M's latest collaboration coup, with collections from Marni and Versace already slated for launch this year.
"The David Beckham Bodywear collection for H&M is full of pieces that men will love," Ann-Sofie Johansson, H&M's head of design, said. "It's an amazing debut collection, with so much attention paid to the function and quality of the garments. David Beckham is one of the most respected men in the world today, and I can't wait to see how the range will grow and evolve in the seasons ahead."
"The collection is a first in a longterm partnership with H&M, which will seasonally develop with new styles, new fabrics and new patterns which will all follow the quality-focused blueprint of David's new classics," the brand said in a statement.
David Beckham is H&M's latest signing - the footballer and fashion icon has teamed up with the Swedish high street store to launch his bodywear range for men. The collection - which is not a collaboration but rather a long-term distribution partnership, we're told - will be launched on February 2 2012 worldwide, in time for Valentine's Day.
"Over the past year, I've been developing my Bodywear range with my team and I'm extremely positive about what we have designed and produced," Beckham said. "The final piece in the jigsaw was a retail partner who has the vision and capability to distribute these products globally. In H&M we have found the perfect partner to collaborate with going forward, I'm excited and looking forward to showcasing the range to H&M customers from February."
"This partnership with H&M is an important step in the evolution of David's journey from sporting hero to entrepreneur and icon", says Simon Fuller, David Beckham's long time business partner. "H&M's enthusiasm and support for this venture, combined with their scale and reach, will continue to enhance the power of David's image around the world."
The range will be available from 1800 H&M stores in around 40 countries worldwide.
Source; click!
2 yorum:
Pazarlama Yüksek lisansı yapıyorum ve H&M markasını incelemeye karar verdim. Araştırma yaparken blogunu keşfettim. Pek güzelmiş:) Takibe aldım hemen! Ne güzel istediğin bir işi eğitimin doğrultusunda yapıyorsun. senin adına sevindim. darısı benim başıma! :)
Blogumu beğendiğine çok sevindim:) İnşallah sen de istediğin işi yapabilirsin, gerçekten insanı mutlu ediyor...Amin:))
Yorum Gönder