Günümüzün, her şeyin çok hızlı değiştiği ve geliştiği dijital dünyasında, ne kadar ünlü bir marka olursanız olun sosyal medyayı kullanmıyorsanız bir hiçsiniz demek.Facebook üzerinden bunu en başarılı uygulayanlardan biri de Lacoste. Stratejileri ise şöyle,reklamları 18-24 ve 25-44 olmak üzere farklı iki yaş kategorisini ayırıyorlar ve bu kategorileri yönetirken design ve fashion tv gibi key word’ler koyarak reklamlarının, modaya meraklı insanların gezindiği yerlerde çıkmasını sağlamış oluyorlar.
Facebook reklamları üzerinde yürüttükleri bu kampanyanın sonuçlarını ise Almanya’da 66 milyon,Fransa’da 70 milyon ve İngiltere’de ise 43 milyon geridönüş olarak açıklayan Lacoste’un,dijital pazarlamayı uygulamayı öğrenmekle kalmayıp baya bir yol katettiğini görmüş bulunuyoruz.
We checked out a few success stories from the Facebook Solutions Marketing Page and found Lacoste's to be a good one! Through their campaign of Facebook ads, they had an amazing return of investment. Their strategy? Segmenting ads to two different age groups, 18-24 and 25-44, while also directing them towards fashion forward people by using key words such as “design” and “fashion tv” to place their ads in the most appropriate places.
The results of this campaign were a huge success. They had 66 million impressions in Germany, 70 million in France, and 43 million in the U.K.
If you’re interested in more info, check out their advertising case study and learn some tips from Lacoste!
English version source text:click here
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder